051020antalya Kızlar çok kötüyüm… 21+5 olduk detaylı ultrasonda doktor bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini, rahme giden kanın iyi pompalanmadığını söyledi.. Kan sulandırıcı hap başladı böyle bir durum yaşayan var mı moralim çok bozuk :(
aslininbebegi22 051020antalya bu çoğu gebelikte olabilen birşey içinizi ferah tutun. Ben yaşamadım ama yaşayan arkadaşım oldu bebeğide doğdu sağlıkla. Kan sulandırıcı ilk gebeliğimde covid aşısı olduğumda bende kullandım sıkıntı olmasın diye. Siz içinizi ferah tutun iyi düşünün😇
Anneoluyorum23 051020antalya benimde sağ tarafta aynısı çıktı 2 hafta önce girmiştim ama doktor ilaç baslamdi takip edicem dedi
mahperii 051020antalya canım benim iki damarda da direnç çıktı detaylıda ve 32. haftama kadar coraspin kan sulandırıcı kullandım. Şuan 33. haftadayım simdilik hersey yolunda direnç düzeldi mi bilmiyorum tekrar detaylıya girmedim çünkü hamdolsun gelişim geriliği olmadı haftasıyla uyumlu gidiyor bebeğim ama son zamana kadar tabiki haliyle içimde huzursuzluk olucaktır. Sen beslenmene dikkat et, ilacını düzenli kullan tansiyonunuda takip et
YasminMtl 051020antalya Endişelenmeyin ben de aynı sıkıntıyı yaşadım fakat hem kan sulandırıcıyla iyi bir rutin seyretti hem de rahme giden besleyici 2damardan biri tamamen dursa da tek bir damarın bile bebeğin beslenmesine yeteceğini söylemişti doktorum.Yani sakın bunu düşünerek içinizde üzüntünüzü büyütmeyin.Benim de bebeğimin sadece kilosu 10 gün geriden geliyordu son aylar da o da 1 haftaya düştü mesela.Siz güzel pozitif düşünün iyi olsun💗
051020antalya Çok kafama takmıyorum streste etkili biliyorum ama duyduğumdan beri moralim çok bozuk :( inşallah benimde bir şey olmadan geçer gider