Rosemihra Kürtaj olucam fakat korkuyorum Rahime zarar gelir mi ? Vakumlu kürtaj gördüm internetten o içimi rahatlattı . Ama demirli falan yapılmasını istemiyorum kazıma sistemle. Yumurtlarıma zarar gelir diye endişeliyim . Tüp bebek yapmıştık tekrar yapıcam çünkü 🥹
Cansukapan Rosemihra vakumlu yaparlar haftası küçük olduğu için aynısını yaşadım allah kimseye yaşatmasın geçmiş olsun
Tgbysf-34 Rosemihra bende 7 haftalık kürtaj oldum vakumlu kalbi durmuştu hiç bir problem olmadı yani zarar görmedim peşine hamile kaldım hemen tabiki bu bünyeden bünyeye değişir içinizi ferah tutun🌸🙏
sukran0046 Rosemihra 2 kere oldum ikisinde de ozelde oldum narkoz aldm yani tamamen uyutulmuştum hiç birseyi hatrlamıyorum sadece çktgmda regl gibiydim ama ameliyathaneye girmeden once ki aşama ilkjnde çok korkutmustu 15 haftalık hamileydim kanama felan oldunca birde ilk defa başıma gelince çok korktum ama ikincide çkk kçktü bilmedim
Buseemm Rosemihra bnde 6+3 de kalp atışı vardi ama duymamaistim aylik kontrole gittiğimde 10+3 deydik kese buyumus ama bebek olmuş bir ay icimde oyle kalmis 4 5 doktora sordum ölmüstu kurtaj oldum bnde ertesi gün vakumlu oldu bnmki de uyusturulmadan herseyini hissederek…. ama 5 dklik bisey once sana düşük yapman icin ilac veriyorlar sanci cekiyosun biraz (malesef) kanaman gelene kadt bekliyor gelmezse belli bi vakitten sonra kurtaja aliyor … benim kurtajin uzerinden 5 ay gecti hala hamile kalamadim istiyoruz uğraşıyoruz bakalim haktan hayirlisi
busraayksll Bunların profesyonel cevabı doktorunuzda diye tahmin ediyoruz, burda binlerce hamile insan var başlık bile yeterince üzücü biraz daha hassas olursanız çok iyi olur .. hele yeni hamileler için travmatik bı başlık sayılır
Cansukapan Rosemihra evet vakumlu oldu yarım uyuşturdu dr 6 haftalıktı kalp atışı yoktu hiç duymadım ilk bebeğimdi yıkılmıştım yaa çok iyi anlıyorum sizi
Rosemihra Cansukapan kolay oldu mu ? Benim tüp bebek ama üzülmek istemiyorum yine de Allahtan olduğu için 🥹
Cansukapan Rosemihra yani kolay olmadı tabiki acısını hissettim zaten psikolojisi daha kötü ama geçiyor ben sonrasında üzüntüden antidepresana falan başlamıştım allah kimseye yaşatmasın
Cansukapan Rosemihra her bünye bir olmaz benim acı eşiğim çok düşük canım zaten panik atak var bende bu kürtaj üstüne tuz biber oldu çok geçmiş olsun
sukran0046 Rosemihra 2. Vakumluydu ama dedigim gibi ben tamamen uyutulmayı genel anestezi mi diyorlar öyle oldum gozümı kapattgm actgmda hastane odasndaydm devlette çok zor diyorlar
Rosemihra sukran0046 devlette olmayacağım zaten benim durumum hassas tüp bebekle :( o yüzden rahim etkilensin istemiyorum çok fazla
Rosemihra Buseemm ben direk o hapı içmeden vakumlu kürtaj istiyorum . Canım Rabbim yerini doldursun en azından bak doğal yolla oluyor . Bizim tüp bebekti