Kukulikukuli12 Melike55_ ilk bebeğimde sma optipro kullandım. Şimdi de 2.ye hamileyim gerekirse yine aynı marka kullanıcam
Snkakr Melike55_ sma opritro en az gaz yapan bu bence. Ama her çocuğa göre değişiyo ben ilkin Aptamil kullandım gaz yaptı golden guat kullandım kabızlık yaptı. Sonra sma ya geçtim sonuna kadar da kullandım. Hem çok güzel kilo da yaptı
Minigiim-vebenn52 Aptamil iyi mi acaba her bebeğe Farklı bence mamalar bazısına gaz yapıyo bazısına yapmıyor
ikibaloglanannesi Ben oğlumda Aptamil kullandım çok gaz yaptı. Şu an 8 ay 8 günlük Bebelac kullanıyoruz çok şükür kilo alımı da çok iyi. Aptamil den uzak durun içerik bakımından da