Prenses5656 Esracmmm hiç sorma hemde çok daha çok heyecan var bende ilk hamileligimde bu kadar heyecan yoktu ve tabiki bide biraz sezeryan korkusu var sanırım 🤭
Esracmmm Prenses5656 ya bende hiç yoktu başladı biraz doktor daha bişey demedi ama normal istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum çok panik oluyorum
Prenses5656 sukran0046 sanırım söylediğiniz gibi yaptim sonuç 30 çıktı cinsiyeti kız demişlerdi doktor bilmiyorum artik
Prenses5656 Esracmmm kendine güven yaparsin panik olacak bişey yok Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰
Prenses5656 sukran0046 sağlıkla gelsin de Allah nasip ederse ikinci kızım geliyor o zaman 🥰🤲 teşekkür ederim
sukran0046 Prenses5656 Amin inşallab benimde bir tane oglum var buda inşallah kız olur çok istiyorum Allah herkesin gònlune göre versin sağlıkla sıhhatle hayrlısyla Allah kolay kurtarsn bu arada cnm
Prenses5656 sukran0046 Allah önce sağlıklı sonra gönlünüze göre versin inşallah çok teşekkür ederim amin inşallah rabbim cümlemizin yardımcısı olsun Canım inşallah 🥰🤲
Prenses5656 Nurellaa_eymen ayy maşallah geldi gelecek minik Melek kazasız belasız vaktinde sağlıkla gelsin inşallah 🥰🤲
turkuaz_ Prenses5656 bi zamanlar bende açmıştım bu postu daha dün gibi hatırlıyorum son 99 olsunda yzayım diye iple çekerdim şimdi son 13 ☺️