Elifdddd Evet 2.hamileliğim. Şöyle ki negatif ya da pozitif olması bebeğinizle olan uyuşmanızı gösterir yani siz negatifsiniz çocuk negatifse sorun yok ama çocuk pozitifse onda olan ve sizde olmayan antikorlar sebebiyle sizin vücudunuz bebeğinize savaş açar. Yabancı bi madde olarak görür. Bu iğne de bunu engellemek için vuruluyor. Yani bu her gebeliğinizde değişen bi durum diye biliyorum.