Bebisannneessi kayra21 aynıyız, dogumunuzu kararlaştırdınız mı, bende hiç belirti yok kesinleşen birşey yok gidip geliyorum anca doktora
kayra21 Nagihsall doğum belirtisi soruyorsunuz heralde bebek hala yukarıda kanala inmedi ara ara yalancı sancılar oluyor 2. sezaryen olacak onun için son 12 şimdilik başka bişey yok ilerleyen günler ne gösterecek bakalım
YigitPoyrazMomm adalinda-35 sağlıkla gelsin minikler canım 3 tirmestr çok zormus ya bundan bir kaç saat önce yemek yedim birden boğazım alev aldı bisey oldu affedesin çıkartım hepsini galiba bebiş beğenmedi böyle bisey gormedim😀 şimdi yerinde durmuyor tekmeliyor kerata😍