Bende 37+3 deyım balon patlıyor gıbı ama bence o bagırdaklardan gelıyor dıle geldıler resmen bıkac gundur gaz sancısı gıbı seyler cekıyorum ama kabız veya ıshal degılım dogum belırtısımı dıye arastırıp duruyorum bende.Gerci herkeste farklı oluyormus ama bılemıyorm kı