Seddda Merhaba 27 haftalık hamileyim bu gün bebeğim hareket etti bi kaç saat uyumuşum sonra kalktm yemek yaptım sol tarafıma toplandı ve sanki içerden bıçakla saplanıyor bir şey batıyor ve hareket etmiyo suan aranızda böyle olan varmı ?
nisanisa Seddda Valla bana öyle şeyler yapıyoki alıştım artık kanama gereğinden fazla akıntı vs yoksa sıkıntı olacağını sanmıyorum tatlı bişey yiyip soluna uzan hareket eder heralde
nisanisa Seddda canım normal artık yavaş yavaş bebiş kilolu oluyo eşi zaten bebek kilo da falan ben 37.haftadayim ağrısız batmasiz bi saniyem geçmiyo inan
ZehraKarayel Potasyum magnezyum eksikliginde bebek kasilip buzuluyor, bu da karninin bi yerinde toplanmasina ve batma hissine neden oluyor