Benim üçüncüsu geliyor canım 28+1 😊 ilk kızımda aldım da aldım ve bazı şeyleri giyemedi. İkinci kızımda biraz azalttim. Üçüncüde az almaya çalışıyorum insan gene tutamiyor kendini tabi 😁 zıbın daha çok aldım açıkçası biraz aylarini büyük aldım 3 ay 6 ay gibi yeni dogan 5 tane filan aldım. 10 tanede takimi var şuan büyük takimlarini alıp diziyorum kilo alımı filan olunca küçükleri pek giyemiyolar malesef