Eliffadime 36 haftalik hamileyim 24 haftadan beri idrar yolu enfeksiyonu var az geciyor gbi okuyir tekrarliyor dogumuma az kaldi basina boyle gelen var bebegime bi zarar verirmi sezeryan dogum . Nasil gecirdiniz ve doguma enfeksiyonla giren oldumu
1melek-annesi Eliffadime bende 1 gün sonra 30 haftalik oluyorum 2.ci gebeliğim sezeryan olucam bende de o sorun var geçmiyor korkmani gerektirecek durum yok bebeğe zararı olmaz inşallah
Zeynaaa0101 Eliffadime ay valla bende 23 um idtar yolu enfeksiyonu kum dökme.. Bebekte toplanma kasılma oluyormuydu sizde de o haftalarda enfeksiyon var iken