Ecesanli17 o resimler malesef uyuz bizde olduk bütün evi yıkadım utuledim resmen ben bir giydigimizi bir daha giymedik ilk önce kükürtlü sabunla yikandik üzerine xabion losyon kullandik üç gün hiç duş almadan üç gün sonra duş aldık ve nemlendirici sürdük vücuduza yoksa egzama ya çevirebilir dedi doktor sonraki hafta da başka bir ilaç daha verdi üç gün tekrar sürdük onu ama.o kadar illet ki uyuzlu birinin 10 dk kanepede oturması bile yetermis hemen böcekler bulasirmis herşeyi beyaz sirke ile sildim ben hatta kendim duş bile aldım sirkeyle