Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. 😔 7 aylık oğlum sürekli memede uyuyo. Son 2 haftadır sabaha kadar sürekli ağzında istiyo. Ağzından çıktığı an ne kadar derin uykuda olursa olsun uyanıyo. Emzik veriyorum ama anlıyo uyanıyo. Bitişiğimde beşiği var uyutup koyduğumda bağırarak ağlayarak uyanıyo. Bu geçici bir süreçmi mi. Ona göre ya böyle devam edip geçmesini bekliycem. Geçmiycekse de ne yapmalıyım bilmiyorum 😔 ona yakın olmak çok güzel ama bu anormal bir durum … (ek gıdaya başlamama rağmen memeye olan güveninden onu da yemiyo artık:()