Skb_krca Kızlar 16 haftalık hamileyim 4 ay oluyor. Bebeğimi hissetmek için sabırsızlanıyorum. Ama nerede bir türlü anlamıyorum. Siz nasıl anlıyorsunuz hangi tarafta olduğunu ???
Snm06 Skb_krca ben hissediyorum 16. Haftada böyle göz seğirmesi gibi hissetmiştim doktoruma sordum yavaş yavaş hissedersin 2 hafta sonra netleşir demişti tabi bu durum annenin iç karın genişliğine yağ oranına ve bebeğin plesantasinin yerine bağlı
Skb_krca Snm06 En son ultrasonda bebeğim plesentaya yüzünü dönmüştü elleri yüzündeydi. 45 kiloyum zayıf olduğum için erken hissedebileceğimi söyledi