Merhaba,
28+2 haftalık oldum bazen sıvı sarı akıntım oluyor. Amniyon sıvısında sızıntı olur diye korkuyorum. Sızıntı yaşayanlar nasıl bi akıntıydı tarif edebilir mi? Şeker hastası olduğum için sürekli enfeksiyon oluyor bende olmadığı bi zaman yok. Kültür iyiydi en son bişey yapmadık ama çok sık idrara çıkıyorum çok baskılıyor bebek acaba idrar mı diyorum çelişkiye düştüm