bdenerigokce fizikcianne bana doktor 39 dedi, 39 dan önce kesmeyelim dedi öyle deyince bi garip geldi😂😂😂😂 eşim de normal mi denesen diyip duruyor 😂
kayra21 İlk 38+2 ikinci için doktorum 39+3 e gün verdi ama çarşamba günü 38+5 de olmasını istiyorum diyeceğim. Muhtemelen öyle de olacak
BirazbundanBirazondan1 fizikcianne 37+0da doktorum 39 +1 de alayım dedi. Kızım ise 37+1 gelmeyi tercih etti. Suyum gelmesiyle sezeryana girdim.