Merve061 Kızlar 6 haftalık hamilelikte beta 15.000 çıktı ikiz olma ihtimali var mı acaba bize çok yüksek geldiii
Dmr2525 Merve061 benim 5 haftalıkken 11 bin çıkmıştı canım başhekim ikiz de olabilir dedi ama doktor tek kese gördü ileride ikiye ayrılabilir dedi ama tek gebelik bence dedi yani
tugcesakzci Merve061 Merhaba betanın çok yüksek veya düşük olması ikiz üçüz veya tek olduğunu tıbben kanıtlamaz. Her gebenin betası kendine özeldir çok düşük betayla başlayıp artışı çok olmayıp ikiz gören de var. Bununla direkt bir ilişki kurulamıyor.
nurtug Merve061 benim en son 4+5 te 4270 ti ama anladığım kadarıyla bu oran herkeste farklı olabiliyo