Aysegul_my Bugün akşamdan beri çok hareketli ve sol tarafıma toplanıp inanılmaz bazen kasığa ittiriyo kendini oda anlık ağrı yapıyo sizdede varmı bu durum
Bbbsr Aysegul_my evet 34+5 olduk 32. Haftadan beri öyle ama ben bu durumdan dolayı prulaton iğne oldum doktorumun tavsiyesiyle ve progestan kullanıyorum bebek erken gelmesin diye
Aysegul_my Gskcmz bende bugün biraz yordum kendimi iyiyim biseyim yok diye akşam başladı kaburgalarıma ve kasığa ittiriyo kendini
Gskcmz Aysegul_my kendini yormamaya çalış çünkü bebek bu haftalarda kanala yerleşiyor kendini yorunca erken doğum olma riski oluşuyor
Aysee1123 Aysegul_my Öyle tabi. Benim 35 te kilosu 2500 dü duruşu baş aşağıydı. 36 da kilosu 2700 dü makat geliş olmuştu. Bugün 38 im işte 3 kilo olmuş ve tekrar baş aşağı 😂 Git gide ağırlaşıyor ve her duruşunda farklı yerleriniz ağrıyabilir
Aysegul_my Aysee1123 benimde şuan 2.500 kilo baş aşaği duruyor doktor öyle diodu bu akşam maşallahi var her yeri gezdi karnımda
Gskcmz Aysegul_my benim ilk gebelik şimdiye kadar normal dedi bir sıkıntı çıkmaz inşallah Allah yardımcımız olsun☺️
Aysegul_my Gskcmz amin bacım cümlemizin hayırlısıyla sağlıkla kavuşup eviimize dönmeyi nasip etsin Allah