Kızlar adetin 10. Günü geçen hafta cumartesi günü kasıklarım çok fena ağrıdı çok fena kramp girdi dedim galiba yumurtlama o gün değerlendiremedik ertesi günü değerlendirdik o günden beri kasıklarım agrıyo belim agrıyo kopacakmış gibi bugünde kasıklarıma hafif birşey batıyormuş gibi oluyo biraz önce pedde çok açık pembe leke gördüm minnacık yerleşme olabilirmi adetin 17. Günü bugün yumurtlamadan sonra 7. Gün bugün