18+6 dayız hatta 19 diyebilirim
Üç kere gittim doktora ultrason kağıdı vermedi bana verse atacaktım son iki defa gittipimde bacak arasına baktı “kesin değil ama kız gibi” dedi
En son 16 haftalıktı bacaklarını açmıyor göstemiyor dedi 23 Ekimde hem detaylısı olacak hem normal kontrol acaba kız mıdır erkek de olabilir mi diye düşünüyorum rüyamda da kız olarak gördüm ama ne kadar doğru olur bilemiyorum sizinde fikirlerinizi almak istedim.