Kader2024 Bizim iki oğlumuz var biri yağız asaf diğer oğluma 2 ay kaldı umut koyacağız ismini inşallah
mariye0915- Arden ismi beğendik ama bilemiyorum . Kıvanç olsun dedim eşim istemiyor KARAGÖZ soy ismine çok uyumluydu oysaki 😅
Fhryhzr Biz Kayra koymak istiyoruz ilk öğrendiğimiz anda itibaren de ismiyle seslenip konuşuyoruz bebeyle 😂😂
A-engin10 Fhryhzr oğlumun adı Kayra çok temiz yüzlü efendi akıllı bebekler kimse görsem böyle sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın 🤌☺️
Aslan4mom mariye0915- oğlumun adı CENGİZ ASLAN şimdi 2. Çocuğuma hamileyim 16 haftaya girdim cinsiyetini henüz bilmiyoruz ama erkek olursa ALİ YUSUF koyacagiz kiz olursa aklımızda henüz bisi yok 💕