Arkadaşlar 30. Haftalarimda olmuştu çok kötüydüm bacaklarımı açarak yürüyordum oturamiyordum agliyodum bile af edersiniz doktor bebek baskı yapıyor demişti, şimdi gene oldu nerdeyse 1 hafta bunun sıkıntısını çekmiştim sık tuvalete çıkmak da tetikledi biliyorum sıkça büyük tuvaletim geldi bugün ve sık idrar yüzünden sürekli tuvaletteyim zaten :( 11 gün önce en son muayene oldum kadın doğuma o zaman hemoroid yoktu normal doğum olur dedi, şimdi bu rahatsızlık geçmez de sancı gelirse ne olacak :/ normal doğum böyle iken yapılabiliyor mu randevu almadım henüz sancım da yok diye kontrole gitmedim. Zaten düşmüyor da randevu devlete artık özele gitmek de istemiyorm. Sizce acilden devlete gidip derdimi anlatsam en azından bana sezeryan tarihi verirler mi böyle nasıl ikinacagim geçmez de ilerlerse normal doğum zor olmaz mı?