annee-adayiii Merhaba annişlerr 😍 yaa eşimin doğum günü bu hafta evde yaş pasta yapmak istiyorum bende yiyebileyim diyee 🥺 siz krem şanti ve pastacı kreması kullanıyor musunuz 🥹 yada bana tarif verir misiniz 🙊
Deletedmom_85 annee-adayiii bir kereden ne olacak sanki ya. Bu kadar kasmayın bence abartmamak şartıyla azar azar yenilebilir
Artununannesi İnstagramda Emine Butik pasta sayfası var hem pandispanyası hemde krema tarifi çok iyi tavsiye ederim