Kızlar 34 haftalık hamileyim lakin öyle yeni yabancı isimler gibi isimleri koymak istemiyorum fakat bir isim de bulamıyorum . Oğlumun adı Bekir Alp kızıma da uygun olarak Beril veya beliz dedim ama eşim anlamsal olarakta soylemsel olarakta beğenmiyor . Güneş ismi düşündüm ama emin de değilim . Yani onun söylediğini ben benm söylediklerime onun aklı yatmıyor . Çocuk doğacak oldu ismi halen yok . Siz be düşünüyorsunuz Beril, beliz , güneş bunlar beni düşündüklerim eşim elvin , devin , Nisan isimlerini söylüyor ? Nisan ismini daha oğluma hamile iken rüyamda görmüştüm eşime söylemiştim ordan esinlendi ama anlamsız bi isim bi ay başka anlamı yok sanırım . Sizce ?