Galiba burda en erken doguran benim 36+2gunluktu ic karnim dar oldugu icin bebeklerim 2500 kilo olunca sezeryanla aliniyor bebeklerim cunkü bebek karnimda cok kasiliyor ve ani sancilarim oluyordu cok sukur saglikla aldik kucagimiza ama sarilik basladi bu defa ne picagimi bilemiyorum kafam cok karisik yatisdedi bebegimden ayri kalmak cok zor olucak😭