Yesooo Kızlar merhaba. Emzirme döneminde Macrol 500mg MR kullanan var mı? Bronşit olduğum için verdiler. Emziriyorsanız kullanmayın yazıyor. Bir an korktum bir tanede içmiş bulundum. Kullanan varsa lütfen yazabilir mi?