Dilan_1 amin canım benim inşallah hepimiz sağ salim kavuşalım bebeklerimize🙏ne güzel işte olması gerekende bu sağlığı önemli herşeyden önce yoksa kız erkek fark etmiyor ama malesef bizim toplumumuzda bu var hastaneye de her çeşit insan geliyor doğrusu biz ne kadar normal düşünsekte herkes bizim gibi değil yaşantı kafa yapısı saygı değerler uğraşmak çok zor bu tarz insanlarla bende bi sağlik personeliyim az çok tahmin edebiliyorum Allah hastanında çalışanında iyisiyle karşılaştırsın yoksa orta yol bulunmuyor😊bizim burdaki hastaneleri de bilirsin az çok herkes hasta resmen tıklım tıklım tavsiyem durumun varsa biraz özele gidicen uygun yollu bi yer bulup iyi kötü verdiğin paraya göre muamele görüyorsun tek olay bu 🤔bence bi ara sor ona göre git derim ora uygunsa oraya da gidebilirsin tabi sana kalmış :)