AdelinaAybars aynısı hatta daha beteri bendede var bildiğin biri bıçak sapliuor gece sağa sola donemiyorum uzaninca kalkamıyorum sandalyede bile oturamiyorum doktor hep bebek baskı yapıyor diyor herşey normal çıkıyor 37+4 teyim günlük işlerimi yapamıyorum ayakta bile duramıyorum artık son çare oturur pozisyonda az kalçamı assa kaydırıp bacaklarımı açıp uzanıyorum biraz hafifliyor galiba baskı hissi azaliyo ondan sende dene canım azda olsa faydası oluyor