Gamzelinko Kızlar 10aylık kızım var ve dün hamile olduğumu öğrendim. Sezeryanla doğum yapmıştım ikinci çocuğu dogururken sıkıntı oluyor mu dikişlerde falan acayip strese girdim . Bu durumu yaşıyan anneler lutfen yardım,🤷
aslanprenses_ Gamzelinko normalde vücudunun kendini toplaması için beklemen gerekiyor. Sezaryenlar arası 5 yıl bırakılmalı. Bence doktorunla görüş o ne diyecek en iyisini o bilir.
Yaprakdokumuseverr Gamzelinko Ben de sezaryenliyim. Doktorum doğurduğumda eğer tekrar sezaryen istersem 6 ay sonra , normal istersem 2 yıl sonra hamile kalabileceğimi söyledi.
Gamzelinko Yazmelegi_ geri çekilme prezervatif malesef birde süt korur diyorlar diye başka önleme gerek duymamıştım 🤦
Gamzelinko Yaprakdokumuseverr şükür gerçekten vücuda zararı olmayacaksa ben zaten sezeryan istiyorum hep
Catsofmom Gamzelinko Bende sezeryan doğumdan sonra kontrole gittiğimde 2.bebek için 2 yıldan önce karşıma gelme dedi doktorum.
Gamzelinko Catsofmom yaa 🥴 kazayla habersiz olana yapacağımız bişey yok ama allahtan işte. Ama her doktorun fikri ayrı gerçekten. 🤱
Yazmelegi_ Gamzelinko ay bende geri çekilme ve prezervatif yöntemini kullanıyorum birde hap mı kullansam
KadersizMelek Gamzelinko aramıza hoşgeldin 🤗 bizde aynı durumdayız ve aynı yöntemle kaldım bende. İlk başlarda insan psikolojik olarak kafayı yiyor kabullenemiyor ama alışıyorsun. 23+4 oldum ben kızım 22aylık 🤦🏻♀️Birde riskli sezeryan oldum, plasentam yapışıktı. Bu arada benim 3.gebelik
Rabiakocaman Ebrugll 8 aylık kızım var 5 buçuk aylık hamileyim. Doğumdan 3 ay sonra hamile kaldım ve erken doğum riskim var 😔 ve tabi sezeryanliyim. Rabbım kolaylık versin inşallah hepimize. He bide üçüncü bebeğime hamileyim. Oğlum 3 yaşında kızım 8 aylık ve karnımdaki erkek. Ve bu bebeğime alışmak onu kabullenmek tam 3 4 ayımı falan aldı kimseye bisey diyemedim 3 ay boyunca ve hala çoğu yakınlarım bilmiyor gereksiz yorumlara kapalıyım 😂😜 diyeceğim o ki Rabbım hepimizin hakkında hayırlısını versin
aybukelii1 Benim kızım 5 aylıktı hamile olduğumu öğrendim doktorum bişey demedi arası hakkında ama doğum yaparken de aynı yerden kesmedi kesik olarak bii alttan 2. Kesiği attı . Zor olmadı bildiğimiz sezeryan yani ağrısı sancısı yada hafifliği ilkindeki gibiydi.
Gamzelinko aybukelii1 ayy iyi bari sıkıntı olmadıysa . Bende dikilen yerler karnım büyüdükçe açılır diye korkuyordum ,🤦😂😂
Elizan61 Gamzelinko normalde 1 yil sonra tekrar hamile kalabilirsin denir. Ama bu tabiki yaranin derinligi iyilesmesiyle alakali da uzayabilir. Bisey olmaz doktor da ona göre kontrol etsin sizi :)
Gamzelinko Buseyv7 Elizan61 iki gün önce öğrendim kan vermeye pazartesiden sonra gidebilicem anca ama hamile olduğum kesin iki kere idrar test yaptım adetim bir hafta gecikti ve midemde aşırı hassasiyetlik vsr yumruk yemiş gibi ağrıyor akşamları. Normalde hiç agrimazdı gidince söylüycem artık 🤦
melisinmutfakblogu Gamzelinko benim de bir kaç gün önce oğlum 1 yaşına girdi şuan 1 aylık hamileyim kendi isteğimle hamile kaldım kaza sonucu değil sezaryan doğum yapmıştım 12 ay geçtikten sonra normal doğum bile yaptıran doktorlar var korkmayın hiç birsey olmaz
Gamzelinko melisinmutfakblogu normal istemiyorum zaten yine sezeryan istiyorum tek korkum dikişlere bişey olma korkusuydu . İlk çocuğu memeden nasıl kestiniz. İki üç aya kadar kesmem lazım kızımı
hulyaca Rabiakocaman 3 yaşında büyük kızım. 11 aylık diğer kızım var ve ben kasımda oğlumu kucağıma alacağım. Korunurken oldu sürpriz bize. Doğum sonrası da bağlatıp rahata ermem lazım yoksa çabuk hamile kalıyorum ben. 🫠 İlki normal 2. sezaryan olmuştu. Bunda mecburi sezeryan olacak. İnşallah kolayca atlatırız doğumları ☺️🌺
Ebrugll Rabiakocaman yaaa sen benden kotymussun Allah yardımcın olsun inşallah rabbim güç kuvvet verir üzülme 😘😘
Gamzelinko Rabiakocaman amin canım. Bende kimseye söylemiycektim karnim iyice çıkana kadar ama eşim heycanımı paylaşmak istiyorum dedi sadece 2 gün saklayabildim . Ay utanıyorum ya bide benim eşim evden çalışıyor işleri yürütüyor. Herkes evde işleri güçleri yok çocuk yapmaya kalkmışlar der artık ( diyenler de oldu) gereksizleri takmayın boşver gitsin,😂😂
Gamzelinko hulyaca inşallah. Bende eşimin doğum gününde öğrendim zaten hep hayalim doğum gününde ona en güzel hediye olacağı için hamile olduğumu söylemekti. Hayalim gercek oldu ama zamansız oldu 😂
aslanprenses_ Eslem2112 iç karnının tamamen iyileşmesi için 5x vücudunun kendini tamamen toplaması için 5. Çok kitap okurum araştırma yapmayı çok severim. Bir de eltime de doktoru öyle dedi. Ama o iki yıl bıraktı sadece.