Edus35 merhaba, bu sorunu yıllar önce ben de yaşamıştım. Sadece süt su ayran meyve suyu gibi iceceklerle besleniyordum cok kilo vermistim güçsüz düşmüştüm hep aç geziyordum psikolojikti ama ilac da kullanamiyordum. Bir gün kendi kendime karar verdim ben bu durumu yenicem eskisi gibi her seyi yicem. Vücudumuzun bi sistemi var ve kocaman da bi boğazımiz var neden bogulayim ki 😁 once yiyecekleri ağzımda küçücük yapana kadar çiğniyordum minik minik gonderdim mideme zamanla daha az cignemeye başladım kendiliğinden baktım yutunca gidiyor 😁 biraz zamana ihtiyacın var ama geçiyor merak etme. Sadece evden, yalnız kalmaktan ve seni uzenlerden sana kötü gelenlerden uzak durman lazım ben o zamanlar calismiyordum işe başladım sırf bu yuzden farklı insanlar tanıdım sonra kendiliğinden duzeldi ve unuttum o zamanları. Bana o gunlerden tek kalan şey hap yutamamak. onu hala yutamiyorum maalesef. Olsun en azından yemek yiyebiliyorum diyorum 😁 ağzında küçücük parcalara ayır yiyecekleri öyle başla devami gelecek. Seni cok iyi anlıyorum bazılarına saçma gelebilir ama ben yaşadım bunu zor bir durum biliyorum.