Minebilginn son gittiğimde bi kez sancı çıktı yani onda da doktor normal dedi kendi sancılarını beklicez doğum için dedi
ve bebeğin hareketlerine dikkat et dedi azalma olursa gel dedi dünden beri ağrılarım arttı hareketleri normal hissediyorum pazartesi kontrolüm var bekleyip beklememekte kararsızım süre tut diyen oldu ama kasılma nasıl oluyor başlangıç bitiş süresini mi tutucam bilmiyorum.vajinada saplantı şeklinde ağrılar ve kasıklarımda ağrılar oluyor zaman zaman karnıma belime vuruyor ama suyun gelmesi yada nişan gibi bı belirtim olmadı belkide o akıntı nisandir bende bilmiyorum çok uzattım lafı ama bilgisi olan bizim gibi ilk gebeliği olanları aydınlatırsa çok memnun oluruz. Hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲