Kızlar selam üc hafta önce elimi burktum çarptım mı bilmiyorum bile el bileğim ciddi derece agrıyor acile de gitmedim malum gebelik röntgen falan giremiycem sağlık ocagından krem yazdırdım onda da allahtan baktım gebeliğin son üç ayı kesınlıkle kullanmayın yazıyor neyse tekrar yazdım doktora kremı kullanamayacagımı söyledım yapacak bir sey yok doguma kadar sabret dedi🥴
Ayyy basına gelen var kı böyle kemiğim agrıyor ne sürsem geçer kocakarı tariflerınız yok mu 🤭