Gkcem9561 Arkadaşlar merhaba 38 haftalık hamileyim sabahtan beri geçmeyen bir isal söz konusu bunun doğumla ilgili varmı belimde sızlıyor sürekli
kelebekimm Gkcem9561 son haftalar da ishal doğum belirtisi olarak kabul ediliyor. Kendinizi kontrol edin ve vicudunuzu dinleyin. Sancı ve kasılmalarınızı takip edin. Sağ salim bebeginizi kucağınıza alırsınız inşallah 😊
Esmaxzcv Gkcem9561 bende 38+2 haftalık hamileyim bebeğim hareketleri çok azaldı ya korkuyorum normal sizde oldumu ya nolur yardım edin
Nazalex Bosunadunya bende de bel ağrısı var günümüz aynı canım. Böyle regli ağrısı gibi dün gece bi girdi iki saat süründürdü beni. Sıcak duş masaj falan derken geçti
Gkcem9561 kelebekimm dinlemeye çalşyorum sanki miğdemde bi boşluk var artık bide üzerine böyle olunca korktum doğrusu ☺️ çok teşekkür ederim bu arada ☺️
Cerenbelis1 karanmom öksürüğün geçmesine dikkat edin doğumdan sonra dikil olduğu için öksürünce çok can acıtıyo ve öksüremiyosun bile herkes öyle diyo pekmez felan aslında iyi gelir öksürüğe