Kızlar uzun süre aç kaldım şekerim düştü baya bende ölçtüm düşmüş gerçekten gittim hemen yemek yedim bal yedim çilek reçeli yedim sonra ölçtüm tavan yapmış korktum bende ama hemen ölçtüm 15 dk geçti yani şimdi 2 saat geçti 177 de kaldı şekerim ilk defa bu kadar böyle yüksek oldu normal mi bu zamana kadar hep düzenli ölçtüm hiç böyle çıkmazdı birden yüklenince mi oldu acaba