Ummu_gulsevinc dün atmıştım bu fotoğraf i gören olmuştur ikiside pozitif çıkmıştı ama şimdi regl oldum şoktayım şuan iki test te mı bozuk çıkar buna anlam veremiyorum varmı böyle bir şey yasayan
Efnanefnan Ummu_gulsevinc test artkmed erken gebelik testi mi .. kac defa hayel kirikligina ugratti bu test beni bidaha asla almam
Fatmanuray_0610 Ummu_gulsevinc yani söyle söyleyebilirim mutlaka doktora gitmelisin çünkü bi yakınımız iki aylık hamile olduğunu öğgrendi ama gecen ay adet olmuştu mesela anlam verememiştik bence doktsra gitmelisn
Ustunneliff Ummu_gulsevinc üsteki olması gereken yerde çıkmamış test bozuk alttakininde kaç dakikada çıktığı önemli kuruma çizgisi olabilir
Ummu_gulsevinc Elisaaa1 yok canım bu lanet sağlık ocağında bile randevu sistemi olduğu için randevu bulamıyorum
Ummu_gulsevinc Efnanefnan önceki gebeliğim de de bundan almıştım erken gebelik testi yerinede geçermiş
tugbakguns Ummu_gulsevinc acile gidip mide bulantısı ve kasık ağrım var de hamilelik şüphem var diye söyle hemen bakıyorlar
momofmychildren Ummu_gulsevinc eğer kimyasal gebelikse beta değerin gebelik gibi yüksek çıkar benim şu an 172 kanamam devam ediyor sıfırlanacak dedi doktor
bebegimhayalim Ummu_gulsevinc bende bu testle öğrendim gebeligimi hemde çok çok silik Bi cizgi ile şuan 16+3 haftaligiz
Ummu_gulsevinc Ustunneliff üstteki adetime 4 gün kala yapmıştım 2 dk içinde iki çizgide göründü diğeri adet günümde yaptım dün yani 15 dk içinde diğer çizgi belirdi
Ummu_gulsevinc momofmychildren peki doktora gidiptemi anladınız kimyasal gebelik olduğunu bunu da ilk defa duyuyorum