Gncanne_ yeni doğan için biberon kesinlikle tavsiye etmem canım meme reddi olabiliyor yemi doğan bebekte mama takviye veya süt sağılıp verilecekse şırınga veya kaşık biberonla verilmeli yoksa memeyi tutmak istemiyor sarılık oldu diye biberonla mama verdim bir ayı geçti bebeğim hala meme reddi yaşıyoruz çok zor o yüzden biberon kesinlikle tavsiye etmem