Tubakaban Gebelikte uykun gelirse cinsyt erkek diyorlar doğru mu merak etim ve gebelikte çok çalışkan olursanız cinsiyet kız diyorlar doğru mu ??
Pitircikkus Tubakaban alakası yok oglumda gram uykum gelmıyodu ve asırı aktıf bı gebelık gecırdım bunda uykum gelıyo ama daha cınsıyet bellı degıl
busraayksll Tubakaban valla ben is yerinde çok çalışkan eve gelince bı saat içinde uyuyordum oğlum olacak bu hurafelerin hiç biri doğru değil 🤣
Tubakaban Edaa3595 gormceleim falan diyor erkek kesin uykum geliyor diye bir anket yapım anneler daha iyi bilir dedim saolasin ablam
Tubakaban Pitircikkus hım bilmiom vala hep öyle diyorlar bend emerak etim annelere sorym dedim benmde ikinci gebelim daha hiç hastne gitmemişm rabbim sağlıkla kucagmza almayı nasip etsin inşallah
Tubakaban busraayksll genelikle öyle oluyor bende gormceme kaynanama gidincecokcalskan oluyorum evdede kalkıp bir bulaşık yikiyamiyorum 🤣🤣🤣