zeymom_ İdrar yaparken yanmam oluyordu hafta sonu olduğu için polikinlikler yoktu özelde de doktor yoktu kadın doğum acile gittim üromisin 3G toz şase verdi kullanan var mı bi sakıncası var mıdır sizce endişeliyim
Hatisss zeymom_ hamile olduğunu biliyorlarsa ona göre yazmışlardır diye düşünüyorum ama istersen pazartesiyi bekle. Bir iki günden bişey olmaz. Benim de var iltihabım antibiyotik kullanıyorum.
zeymom_ Hatisss ay Allah hepimize şifa versin inşallah tez zamanda geçer biliyor gebe olduğumu da tedirgin oluyorım ilk gebeliğim birşey bilmeyince
Hatisss zeymom_ dediğim gibi pazartesiye kadar bekleyebilirsin. Hem içine siner hem riske atmış olmazsın. ☺️