sedanur4004 Kızlar hesaplarıma göre 5+2 gebeyim pazartesi günü kese için randevum var. Cuma günü beta 3371 çıkmıştı regl tarihimi hatlrmyrm belki daha büyüktür bebiş sürpriz bebek oldu bizim için 2 yaşında oğlum var. Sizler gittiniz mi keseler göründü mü
nurtug sedanur4004 benim de 5+1 çarşamba günü 4270 ti haftaya gelirsen görürüz dedi doktor alttn ultrasondan minik bi kese göründü arkadaşların dediği gibi birkaç akşamdr ufaktan mide yanması başladı
OguzMoms sedanur4004 Benim bugün 5+6 ayın 19 nda randevum var benimde inşallah hem kalp atışını hem kesesini görürüz 🌸
sedanur4004 Basak__ benim midem böyle biri eliyle sıkıyormuş gibi oluyor özellikle akşamları ama ondan önce kasıklarım da çok ağrı var
Basak__ sedanur4004 benim 6.hafta olacak 2 güne midem malesef çok kötü kusmuyorum ama keşke kussam bulandırıyor ve yakıyor 🙂
eyldz44 Merhaba ben de dün SATa göre 6+5 olduğumu düşünerek doktora gittim çok şükür kalp atışı duyduk darısı başınıza ama doktor bebeğimin 5+6 olduğunu söyledi nasıl olduğunu anlamadım ama 🙄
hayalim35 eyldz44 bnm de öyleydi hep bi hafta geriden geldi en son 10 ekimde gittim doktorun 11+1 demesini beklerken 11+6 dedi yani tam haftasını yakalamış ilk başlarda oluyor geç döllenme değilse😍
eyldz44 hayalim35 işte ben kalp atışını duymama rağmen son adet tarihini güncelleyince tedirgin oldum çünkü herhangi bir açıklama yapmadı.. Baktı bu bebek 6+5 değil 2mm daha dedi ve 5+6 olarak değiştirdi ben de o an hiç akıl edemedim normal mi diye sormayı