aslanprenses_ Eso66 kız nazlııı!!! Gel artık. Annen bir an önce seni kucağına alsın. Aaa olmaz böyle. İçerde büyüdüğün yeter bir de ananın kucağında büyü❤️ Annesi ben biraz kızdım kızına 😂 gelecekmiş artık 😂
Melike_sevgi Eso66 hele ben en başından beri Eylül sonu kesin doğum yapmış olurdum hayalleri kurarken ekim sonu oldu hala yok 😅😅😅
Eso66 Melike_sevgi Vallah bende öyle ablam hatta diyordu ekim sonu doğarsa nolcak falan diye dedim oha yok artık eylülde kesin gelir😂
Melike_sevgi Eso66 ahh demez olaydık ksjsjs resmen imtihan olduk ama olsun en fazla sen 5 gün ben bir hafta bekleyeceğim geçer inşallah 😂
Hatisss Eso66 38+3 deyim karnım dimdik hiç gelesi yok gibi. Ben de geç doğmuşum doktor alalım artık demiş 😂😂 bana çektiyse geç doğacak 😂
Eso66 Hirali kesinlikle ilk gebeliğim catı muayenesinde hayatım kaydı resmen içimden dedim doğumu nasıl yapcam ben 😂
Hirali Eso66 38 haftaligim pazartesi gidicem muayeneye 3300 falan tahminim biran once dogurayim diyorum bebek cok sismeden 😀