Hanımlar ben gebelik şekeri ölçtürdüm.
Açken 89 çıkan şeker 50 gr şeker yüklemesi sonunda 61 çıktı bu normal mi? Doktorum sonuç yanlış diyor ama laboratuvarda çalışan arkadaşlarım nasıl yanlış der düşükte çıkabilir diyor? Bilgisini olan yorumlayabilir mi?