Ben ankarada doğum yaptim, yapmak zorunda kaldim daha doğrusu ve hastaneden hic memnun kalmadım hemşire doktor tayfasından, insan muamelesi görmedim hiçbirinden, koridorda dolaşırken birinin odayı susledigini görmüştüm oda tek kişilik mi iki kişilik mi bilmiyorum ama komik gelmişti, bu Hemşireler ne anlar bundan diye, insan tabiki kendisi icin süslüyor ama hani hemşire doktora falan çikolata ikram ediliyor vs ya, tuhaf gelmişti