Normal doğum yapıp pişman olanlar+Sezaryen olup pişman olanlar….İç dökme makinesi ayağınıza geldi🧐
Kızlaaar ben normal doğum istiyodum ama anal kaslarım zayıfmış, o yüzden normal doğum yaparsan daha da zayıflar diyen doktorlar oldu. Kafam karışık. Sezeryan olup pişman olanlar ya da normş doğum yapıp pişman olanlar, neden pişman oldunuz???