Taze benimkiler 1.900 doğdu kızım sorunu yoktu ama oğlum bağırsak delinmesinden ameliyat oldu çıktığında kilo kaybetti çünkü bağırsak sorunu olduğu için sadece serumla beslendi yoğun bakım da kaldığı yirmi gün on gün mama verdiler o da bir çay kaşığı kadar ama evde yoğun ilgile toparlaniyorlar hemen hiç üzme kendini ben oğlumu aldığım da çok üzülmüştüm nasıl olacak diye ameliyati o kadar derin o kadar güçsüz kalmıştı ki ama anne olarak biz çok güçlüyüz ve herşey geçiyor inan motive olmaya çalış iyi düşün iyi olsun herşey sağlıkla alırsın inşallah sende kucağına tekrar