Eminesahin1
Selamlar, ağırlaşmadan bir çok araba deneyip karar vermek istedim. Açıkcası altlu üstü olanı ablam önermedi bebekler büyüdükçe sorun yaşarsın dedi alttaki üsttekine vuruyor dedi mecburen bu şıkkı eledim. Aparatla bağlananlardan istedim piere cardin vovo bakalım dedim bi köşede beklettim bulundığum ilde canlı görme şansım yoktu. Sonra ebebekten baktık ebebeğin kendi markası yan yana olanlardan kolir markayı çok agır buldu eşim olmaz dedi. O arada tekli çok araba denedik beğendi. Sonra şans esrri chicco ohlalayo buldum denemek görmek için gittik. Eşim resmen bu dedi ağırlık olarak tek bebek arabası agırlığında genişlik olarak özel tasarlanmış kapılardan geçiyor resmen metreyle gitmiştim🤭🤭 biz düşünelim dedik çıktık. Yolda konuşurken tekli arabanın agırlığına bak dedi tanesi 7,5 kgdı vovo nunki ve aparatla bağlanmışıma 100 cm diyorlar kapılardan geçmiyor. Tek tek geçircen en basit bizim bina kapısından. İki arabanın agırlığı çok olucak kaldırımdan tek başına inip çıkamazsın zorlanırsın dedi bence chicco ohlala alalım dedi. Bende tamam dedim henüz almadık ama sanırım onu alıcaz gibi gözüküyor