Öncelikle bütün gün sayan anne adaylarına merhaba😊Sonunda bende bebeğimi kucağıma aldım çok şükür🙏🙏8 ekim tarihinde39+6 ile Ankara Etlik şehir Hastanesinde pazar günü sabah lekelenme,gece 2 de sancı ile hastaneye gittik tabi ben yine doğuma alınmam diyodum su gelmemişti sadece regl ağrısı şeklinde kasılmayla eşlik eden tabi boyle acı biraz fazla meğersem doğum sancısı 2 cm açılma ile doğuma alındım.Doktor muayene de nişanın gelmiş 2 cm açılman var demez mi bende çok şükür dedim😊😂sakin bir sekilde nst de sanci vardi sanirim ama ben de bi huzursuzlanma basladi yukari odaya geldim 1 saat icinde 4 cm olmus ve sanci odasina alindim kivranmaya basladim stajer doktorlar asistanlar hepsi kontrol ediyor plates topunda esimin destegiyle hareketler yapmaya calisiyorum ama sanci geldikce o ikinma hissi beni mahvetti her alttan muayene de 20 kere felan heralde benim acilma oldu 6 cm ve dayanamiyorum agriya korkuyorum demeye basladim Allahim dedim nefes alip vermede baya zorlandim ikinma hissi nefesi kesiyordu idrarimi 2 kez felan kacirdim vs.neyse baş gözüktü dediklerinde kimi ikinma der kimi ikin ben sancidan dinleyemedim bile neyse dediklerini yaptim nefes al uzunca ikin falan 10.ikinma da doğum gerceklesti ama o anlar tarif edilemez birsey oglumu görûr görmez agladim dikislerim atildi bebegin esi cikarildi bebegimin kontrolleri yapildi o arada ve sonunda odama alindim ve refaketci olarak kaynanam kaldi sonra esimin arkadasinin ablasi dogumda destek oldu esimde doguma almadilar tabi ben sinirlendim ama herseye ragmen guzel bir dogum oldu cok sukur Allah herkese nasip etsin insallah🙏🙏🙏