Hiilal0606 benim 37 haftalıkken oldu persembe günüydü carşamba günü ben hiç idrarımı tutamadm megersem bebek dogum kanalına girmiş ben erken oldugunu dsndm hiç aklıma gelmedi persembe gunu acile gittim bacaklarmda sızı vardı gittim ki aclma baslamş 5,6 cm dogum başlamş dedi ebe persembe günü oldu