zlemzcanzl 25. Haftamdan beri hemoroit ile uğraşıyorum geçmek yerine fazla büyüdü sanki. 38. Haftama geldim doğum yaklaşıyor ve bu durum korkutmaya başlattı. Hemoroiti olup doğum yapabilen var mı çevrenizde?
Cismmpoyraz48 zlemzcanzl Evet ben yaptım hamile iken 2 basur memesi oluşmuştu dogum sonrasi dikiş değilde basur çok rahatsz etmisti sismisti iyice kantoron yağı ve gyvenol procto kremi kullandm 2 güne indi şişlik rahatladm
Fernur Var canim benim ablamda evlenmeden önce bile en ust seviyedeydi hamilelikte cok zorlandi o yuzden ama mormal dogum yapti
zlemzcanzl Cismmpoyraz48 çarşamba günü genel cerrah görecek. Bugün çevremdekiler korkuttu normal doğumda basur daha da ilerlermiş. Gebelik öncesi böyle problemim yoktu
Cismmpoyraz48 zlemzcanzl Yani ıkınmadan dolayı biraz zorlanıyor normal doğuma engel değil ama sonrası sislikler olusuyor cerrahi doktorundan krem vb. mutlaka iste dogum sonrasi kullanıp rahatlatmak için
Fernur Ya illa biraz kotu oluyor ama verilen ilaclari kullanırsanız geçiyor normal dogima engel degil beslenmenizede dikkat ederseniz daha rahat toparlarsiniz inşallah
Yasdeniz Ben de bu durumdan çok korkuyorum meme var 2 tane dışarıda biri şiş normal Doğum olmaz dedi etraftakiler