dilanozdemir1 32+3 teyim doktorum bebeğin kalbinin etrafında sovı biriktiğini söyledi miktarı azmış ama araştırdım bi şey bulamadım bi fikri olan var mı
Tusse18 dilanozdemir1 bu haftalar da duymadım açıkçası böyle bir durumu ama belki detaylı ultrasona girseydiniz 20.haftadan beri olan bir durum olabilir yeni olmayabilir belki
dilanozdemir1 Tusse18 29. Haftada kalbi 4.9 büyüklüğünde delik olduğu söylendi dün kontrole gittik sovı birikmiş bu süreçte
Tusse18 dilanozdemir1 canım inşallah geçer bu konu da bilgim yok bizim detaylı da odak çıkmıştı 20.haftada ilerleyen haftalarda geçti şükür inşallah sizinde önemli bir şey değildir geçer 🙏🏼