Teşekkür ederiz güzel dilekleriniz için😍. Spinal sezaryen oldum. 9 a 10 falan vardı ameliyathaneye girdiğimde 9u5geçe doğdu yavrum. Hep dedikleri gibi bebeğimi temizlerlerken benim dikişim yapıldı 40 dk falan sürdü toplamda. Az önce yürüyüş yaptım biraz zorlandım tabi ama pes etmemek lazım 💪 ameliyat yerinin ağrısı var şu an tabi. Ama nasipse ikinci doğum için korkum yok yani onu söyleyebilirim 😊😊