Başından geçen lütfen bilgi versin arkadaşlar geçen hafta perşembe günü beta artislarim düzgün olmadığı için kürtaj kararı verdiler ve kürtaj oldum pazartesi kan değerim artışa geçti kürtaj olurken 2 binlerdeydi pazartesi 3 bin oldu Çarşamba akşamı yatisim yapıldı değerim 5 bine ulasmisti ve perşembe iğne oldum yarın iğnenin 4. Günü kan vericem ve düşmemiştir diye çok korkuyorum yaşayan bu değerlerden düşen var mı acaba